03 september 2010

Træning 5. september kl. 0900

Jeg har fornøjelsen at at skulle være vikar for Malene på denne basecamp time. I skrivende stund er der venteliste på holdet, den forsvinder nok nu, når det går op for deltagerne at det er mig som skal cykle med jer :-)

Eller måske det gør det nu når jeg fortæller at det er program 13 Det er jo et basecamp + program....Meeen mon ikke det går?

Jeg har flere gange nævnt Chris Macdonalds klummer i Berlingske om lørdagen, som faktisk er meget gode at læse.
Specielt denne omkring denne: Opskriften på den perfekte motion
Dette fordi jeg ind i mellem får spørgsmålet er det godt at cykle 2 timer i stedet for 1? Hvad er den idelle balance?
Svaret kan læses i linket og det som jeg synes er vigtigst, det er at en cykeltime hvor vi kommer op i omkring de 85% af vores maxpuls, faktisk er meget tæt på idealet i følge Chris.

Samtidig også den vinkel at pulsur er godt, men det at kende sin krop faktisk er endnu bedre. Lære at tolke de signaler som kroppen fortæller og mærke efter.

Så klø på - vi gør det rigtige!

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar