13 december 2010

Træning tirsdag 14/12 kl. 18.15

Juletiden nærmer sig. Det er ikke nogen nyhed.

Juletiden er også for langt de fleste af os (incl. mig selv), lig med god mad, juleøl, hygge og småkager.

Derfor er juletræningen jo også vigtig. Min hjerne er sådan skruet sammen, at man først må yde - så nyde.

Så træning er altid vigtig, det ved vi. Men træningen i julen her er måske endnu vigtigere, så vi ikke får ødelagt alt det gode vi har opbygget indtil nu, ved at glemme træningen.
Jeg er bestemt ikke selv nogen fornægter at gode mad, juleøl og julegodter, men jeg ved også at jeg bliver nødt til måske lige at kører en ekstra gang, for at få plads til at det gode.

Nå det blev vist en lang formaning, det var ikke meningen, men blot anledning til at tænke sig lidt om.

Vi mødes jo tirsdag og vi snupper program 38 et af de nyere programmer!

Vi ses

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar