12 januar 2011

Træning torsdag 13. januar kl. 17:00

Torsdagens program bliver igen et af de gode gamle, et af mine egne favoritprogrammer.

Program 32

En par ting som jeg lige vil sætte lidt fokus på:

1. Booking og indtjekning på cykelholdene.

Lige pt er der rigtigt stor efterspørgsel på cykelholdene, hvilket jo i sig selv er glædeligt fordi det er sjovere for mig, at køre med et fuldt hold end at køre med få deltagere.
Men der er rigtigt lange ventelister på holdnene primært basecamptimerne.

Derfor lidt repetition:
Man kan melde sig af holdene indtil 2 timer før holdets start!
Man skal uanset om man er på venteliste eller på holdet, tjekke sig ind på terminalen i receptionen senest 10 min før holdets start. Er der folk på venteliste som har tjekket ind, så sker der nemlig det, at systemmet summere op 10 min før og de personer der ikke har logget ind korrekt, slettes helt af holdet og de personer på venteliste som har tjekket ind tidsmæssigt korrekt de kommer på holdet.

2. Vi starter til tiden

Jeg synes det er vigtigt vi starter til tiden. Jeg tilstræber at vi altid starter præcis i respekt for de som kommer til tiden, og specielt til hold, der kommer efter.
Det betyder at såfremt man tjekker ind 10 min. før og skal nå at klæde om og indstille cykel, så har man lidt halvtravlt :-)
Ligeledes er det lettere forstyrrende, at der kommer deltagere ind i lokalet når vi er i gang, og skal til at indstille cykel m.m.

Vi ses

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar