18 februar 2011

Træning søndag 20. februar

Jeg har den fornøjelse at have to timer denne dag. Min "egen" basecamp kl. 1215 og så er jeg vikar for Thomas, der har dårlig ryg, kl 0830.

Så programmet er to hårde programmer ;-)

Kl. 0830 bliver det program 39

Kl. 1215 bliver det program 41

Indmellem kan I sammen med mig være med på en gang bodypump hos vores superinstruktør Allan kl. 1010.

Jeg har lige fundet en enkelt artikel omhandlende udstrækning. Jeg har jo ikke som en fast del af mine timer en fælles udstrækning.

Der jeg jo flere synspunkter i forhold til udstrækning. Dem som mener at det har en præstationsfremmende effekt at strække ud efter stræning. Og så er der dem (som mig) der mest af alt mener at udstrækning mest handler om velvære, altså det er rart at strække lidt ud efter en hård gang træning.
Derfor er der efter mine timer, selvagt udstrækning fordi det for mig at se er yderst individuelt og dermed op til jer selv.
I de senere år er der mere og mere forskning, der konkluderer at udstrækning IKKE har nogen præstationsfremmende effekt..
Kig her

Vi ses

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar