21 august 2011

Søndagens MTB debut


Sikke en dejlig tur på 2½ time i Grib skov med 20 andre fra HFTC

Vi fik lært lidt om MTB, både den unikke oplevelse det er at kombinere motion og natur.

Men også at MTB kan være en teknisk disciplin. Dagen medførte en punktering og en knækket kæde. Men vi komme alle med hele vejen.

Synes det er sejt af jer debutanter at I kom med hele vejen på de 30,5 km.

Jeg har desværre lidt problemer med min garmin 705 :-/ Så dagens tur må I undvære.

Men turen rundt kan ses her, da dette er min tur rundt på dagens rute, som jeg kørte lørdag som forberedelse. Eneste undtagelse er at jeg ikke har stykkerne til og fra skoven med.

Jeg glæder mig til næste søndag, hvor vi finder mere af det gode som skoven rummer. Grib skov er jo stor, så der er næsten udtømmelige muligheder for at cykle nye steder.
Jeg lover vi også nok skal komme i Store Dyrehave, der er også fantastiske muligheder der.

Giv endeligt feedback til mig, enten via kommentarfeltet, eller mail clausrobl@yahoo.dk

Vi ses.

C




Ingen kommentarer:

Send en kommentar