13 august 2012

Endnu en jernmand i familien :-)

Min sidste feriedag tilbragte jeg i solen hele dagen i og omkring København, hvor min bror skulle kæmpe sig igennem KMD Challenge, så vi kunne blive ikke kun en, men to jernmænd i familien.

Det lykkedes på smukkeste vis og stor anerkendelse herfra :-)

Stor anerkendelse fortjener HFTC helt egen særlige jernmand, som gang på gang under helt særlige forhold (manglende træning) gennemfører, Thomas Höfelsauer.

Ellers er det længe siden. Jeg har holdt tre ugers ferie fra Etenzorcyklen, på nær en enkelt vikartime.
Det har været rigtigt godt. Godt at komme væk og samle ny inspiration og motivation. Det finder jeg vigtigt så timerne for deltagerne bliver så gode og inspirende som muligt.
Nu er det ikke altid at jeg modtager så megen feedback på timerne, men det er afgørende for mig at dem som deltager får det rigtige udbytte - så feedback af en hver art modtages (det kan være musik, for megen/lidt snak eller bare generelt)

Ferietid kan også være ensbetydende med en lille form nedgang. Det skal man ikke lade sig skræmme af. Jeg havde også en cykeltur i weekenden hvor jeg synes jeg "hang" lidt på bakkerne, når der blev kørt stærkt. Noget som ikke plejer at ske.
Faktum er at når man har en vis grundform, hvor niveauet er relativt højt, er skal man blot være lidt vedholdende. God intervaltræning over nogle gange, hvor man lige hæver niveauet igen.

Jeg starter lige på med timer mandag og tirsdag:

Mandag:
Basecamp kl. 17.00 program 45
Summitcamp kl. 18.15 program 49 og ja det er et advanced + program, men det er altså et af de hårde og vi tager så blot den øverste del af gearskalaen :-)

Tirsdag:
Basecamp kl. 18.15 program 39

Vi ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar