24 september 2012

Træning uge 39
















Min 23 år gamle cykel har jeg fundet frem igen. Ikke fordi den skal bringe mig op over de kommende bjergtoppe, men mest af alt fordi den nærmest er kommet på mode igen.
Jeg købte den hos Ryvangcykler på Østerbro dengang jeg boede og studerede i København. Var ung og i starten af tyverne og Triatlon havde set dagens lys i Danmark og den blev i sin tid bygget med Tri-bøjle og en sadelpind som bøjede fremover, for at få et bedre tråd når man lå i bøjlen. De allerførste Lookpedaler var påmonteret.
Rammen var som noget helt nyt lavet af aluminium. Det allernyeste indenfor rammer dengang. Som forhandleren påpegede, så var der stadig lidt problemer med forgaflerne, som kunne knække :-)
Den var/er påmonteret Shimano 600EX gruppen. Må bare sige at kvalitet betaler sig. Det sidder stadig på, ligesom Cinelli styret og Cinelli frempinden.

Ugens træning:
Tirsdag kl. 18.15 basecamp program 13

Torsdag kl. 17 basecamp program 41
Muligvis kommer der vikar på denne time i så fald vil det være Thomas L. som tager timen og så bestemmer han programmet :-)

Vi ses








Ingen kommentarer:

Send en kommentar