11 februar 2013

Træning uge 7


Selvom jeg stadig sidder her med sygdom i kroppen, er det ingenting i forhold til den kamp min gode ven Karsten Kristiansen kendt af mange i HFTC, lige nu kæmpe efter et grumt styrt i lørdags.
Mine tanker og ønsker går kun i hans retning i øjeblikket - jeg håber og nære en fast tro på at jeg igen skal se ham på cyklen,  i salen på cykelen tæt på indgangen og træde watt som ingen andre - men aldrig flere end han altid har overskud til hjælp, støtte og vejledning med alt i forhold til at sidde på en cykel.....
Jeg tror der er mange som kender Karsten, der tænker det samme som mig, at han kan vi ikke undvære.....

Det hårdeste bjerg ligger lige for - men hvis nogen kan så er det dig.......

Anyway.....

Tirsdagens basecamp kl. 18.15 program 5

Torsdagens basecamp kl. 17.00 program 13


Ingen kommentarer:

Send en kommentar