08 august 2010

Træning 10. august kl. 18.15

Back....... ;-)

Tirsdagens træning bliver program 22 Programmet er lidt kortere program end de øvrige vi kører.
50 min. træning. Så her gælder det om igen om at "læse" programmet, med hensyn til at få det ud af det I ønsker.
Altså når programmet er kort, ja så er det måske her man kan overveje 2 ting:
1. sætte sit handicap op.
2. eller at placerer sig i den høje ende af gearvalg og kadancevalg. Når dette er muligt.

Det handler om som vi har talt om nogle gange, at være bevidst om det udbytte man vil have af sin træning og det valg skal man træffe inden træning og så skal man under opvarmningen, mærke efter om man har "benene" til at fuldføre den strategi, man i sine tanker har lagt.

Musik. Musikken betyder meget for træningen, det tror jeg de fleste vil give mig ret i. Jeg har jo muligheden for at vælge den musik jeg kan lide. Sidste tirsdag kørte vi til 80´musik. Andre gange er det Michael Jackson. Mulighederne er mangfoldige.
Så har I ønsker om specielt at cykle til noget musik I kan lide, så giv mig et praj, enten her eller på mail, eller når vi ses til træningen.

Vi ses på tirsdag.

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar