11 august 2010

Træning torsdag d.12. august kl. 1700

Jeg har fået opgaven at være vikar for Anette og det gør jeg med glæde :-)

Det er altid sjovt at komme ind på "andres" hold og cykle med dem. Så det glæder jeg mig til.

Jeg har planlagt at vi skal køre program 32

For jer der normalt kører om tirsdagen, så er dette et velkendt program, fordi jeg selv godt kan lide dette program. Grundlæggende fordi programmet har alt.
Høj kadance/lav belastning - intervaller - og en relativ hård afslutning. Dettet betyder også at dette er et program, som man i høj grad skal bruge lidt mental træning på. med andre ord, der skal være kræfter til at cykle opad i de sidste 12 min ;-)

Vi ses

C

2 kommentarer:

  1. Tak for en god cykeltime og fed musik du havde fundet.
    Hilsen Malene

    SvarSlet
  2. Hej Malene,
    Tak for respons...altid rart at vide om det virker.
    Vi ses

    SvarSlet