19 august 2010

Træning søndag 22. august 09.00 & 10.15

Ja som man kan se af overskriften, så har jeg begge timer denne søndag :-)

Er det i dag jeg skal have den lyserøde cykeltrøje på? Hvad er nu det spørger nogen......

Den gang jeg var under uddannelse til officer i Hæren, havde vi en idrætslærer, som vi vidste at når han havde taget pandebånd på (det var i slutningen af 80érne), ja så var det enten intervaltræning eller bakketræning...........altså rigtig hård træning

Derfor "den lyserøde" førertrøje fra Giro D Ítalia, den har jeg (en kopi)....og dermed tager jeg denne på, når timen bliver rigtig hård ;-)

Så programmerne søndag bliver:

Basecamp: Program 14
Advanced: Program 25

I øvrigt var jeg meget tæt på at sætte et summit program på, under advancedtimen...Men tænkte jeg hellere måtte advarer jeg først.

Men jeg kan godt engang i mellem finde på at udfordre jer, ved enten at tage et advanced program på en basecamptime, samt et summit program på en advancedtime.

I må endeligt ikke misforstå mine hensigter, men jeg tror og fornemmer, at mange af jer specielt på basecamptimerne, sagtens kan gennemføre nogle af advanced programmerne.

Vi ses

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar