11 september 2010

Træning søndag 12. september

Tror det bliver hårdt!!

Fordi - lørdag aften skal jeg til drenge/mandefødselsdag, hos en god gammel ven, og det er en dårlig kombination, når jeg dagen efter, om søndagen skal cykle to timer :-)

Svært når man som jeg godt kan lide alle livets muligheder og glæder, herunder god mad og et glas (eller flere denne aften) rødvin.
Men godt I er der, så er jeg sikker på jeg ikke får for meget.

Så jeg skal nok være helt klar til at cykle sammen med jer, og som altid glæder jeg mig.

Nu skal jeg have to timer og så har jeg en tendens til at vælge denne kombination:
Basecamp 09:00 program 32 og advanced 10:15 program 30
To programmer som faktisk minder lidt om hinanden, hårde programmer, uden at være "+" programmer.

Musikken: Jeg er ikke helt færdig med at lave musikken. I går blev jeg inspireret til at finde noget, fordi jeg hørte denne: Barcode Brothers
Tror også vi tager noget musik med Michael Jackson, tror det bliver til advanced timen.

Vi ses

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar