26 september 2010

Træning tirsdag 28. september kl. 18.15

Sidder her søndag aften og kan mærke mine ben er trætte. Af flere årsager. I denne uge har jeg cyklet en del til og fra arbejde (80 km dagligt)
I dag har jeg også kørt en rigtig hård advanced camp, sammen med 12 seje deltagere. Program 24 er bare et hårdt program.

Alt den træning har et formål og det er at være i så god form til MTB marathon på søndag. Sidste år blev det til en placering som nr. 73, den vil jeg da gerne forbedre. Men som altid synes jeg ikke helt jeg er i den form jeg gerne ville være. Men nu må vi se.

Så derfor er tirsdagens træning kærkommen, fordi planen i denne uge er ikke at lave så meget. Træningen tirsdag er så næsten den eneste form for træning denne uge, så benene er helt friske til 103 km i skoven

Tirsdagens træning bliver program 22

Vi ses

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar