03 oktober 2010

MTB maraton end off mission - træning tirsdag

Sidder her søndag eftermiddag og ser VM i cykling (optaget fra natten) og sidder med mine "data" fra den netop gennemførte MTB maraton på 103 km.
Først og fremmest må man sige at vejret var med os...Perfekt underlag i skoven. Så kan man jo undrer sig over hvorfor jeg skulle styrte 2 gange, på de første 20 km!!!

Sidste år blev jeg nr. 73, i år blev det til en placering som nr. 103, kan ses her.
Tilfreds...tjah egentlig ok, selvom målet var et andet. Men synes jeg kørte det jeg kunne.

Når jeg sidder og analyserer lidt på mine data fra GPSén, så er der flere ting som jeg synes er ok.
Jeg kører stort set med samme gennemsnitshastighed alle 103 km. 23,3 km/t i snit. Så det jeg er tilfreds med er, at jeg holder niveauet hele vejen. Husker at drikke og spise undervejs.

Ser man på mine pulsdata så kan man se at jeg cykler med en gennemsnitspuls på 82% af den maksimale puls i 4 timer og 23 min. Det synes jeg faktisk er ok :-)

Så med den baggrund er jeg tilfreds med min præstation i dag.

Tirsdagens træning: Jeg er heldig at have to timer :-)

Kl.1700 (advanced) tager vi program 12
Kl.18.15 (bacecamp) tager vi program 32 min helt egen personlige favorit.

En sidste I skal vide, jer der cykler basecamp. Jeg fik for noget tid siden en opgave om at spille noget rock til en cykeltime, og nu er Svend Erik på holdet kan jeg se. Så derfor bliver der gang i den tirsdag kl. 18.15 :-)

Vi ses

C

Ingen kommentarer:

Send en kommentar