22 oktober 2010

Træning søndag 24. oktober kl. 10.15

Hvor fedt er det lige at have været syg stort set hele efterårsferien? Ja sådan har det været for mig siden mandag, og er først i skrivende stund her fredag aften (mens jeg gør klar til at skulle lave pizza til hele familien) ved at være nogenlunde oven på igen.

Så hvordan er det så lige man vælger søndagens program? Det er jo altid sådan for de fleste af os når vi har været syge, at vi føler os afkræftede, og slet ikke kan se os i stand til at gennemføre bare noget der minder om en cykeltime.
Omvendt har jeg det også sådan, at der ikke er nogen genvej - op på cyklen igen og det bliver hårdt.....

Nu har jeg været inde på deltagerlisten og se hvem der på nuværende tidspunkt har tænkt sig at dukke op, og langt de fleste er både rutinerede og seje.
Og med håb om at at jeg bliver endnu friskere, så tillader jeg mig at sætte det program op til jer:
Program 9

Rigtigt set!! Det er et summit program....Meeen i den lidt lettere ende af skalaen, så fortvivl ikke....det kan vi sagtens gøre sammen.

Vi ses (forhåbentligt)

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar