03 januar 2011

Skal - skal ikke? - Copenhagen Challenge

Ja man skal jo være tro mod egne ord. Så når jeg skriver "Mindset" altså tro på det og gå efter det, så kan det være svært ikke også at melde ud.

Så 31/12 tilmeldte jeg mig Copenhagen Challenge - Ironman!

I mine unge år (20 - 25) dyrkede jeg Triathlon, har prøvet kræfter med ½ ironman. Det har altid ligget i baghovedet på mig, at den ultimative udfordring, den skulle prøves.

Jeg er en habil svømmer og kan sagtens crawle de 3, 8 km velvidende at jeg skal træne. Cyklingen er nok der jeg vil mene jeg har min styrke, men 180 km er meget længere end 55 min basecamp ;-)
Den helt store udfordring er løbet. Har løbet et ½ maraton javel, men jeg har altid synes at løb var kedeligt og derfor har jeg kun løbetrænet af nød!
Det bliver den store udfordring, også fordi den ligger sidst i hele løbet!

Men en klog mand har en gang udtalt:

"Viljen til at ville - giver evnen til at kunne"

Det må jeg tro på ;-)

Tjek videoen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar