13 april 2010

Træning onsdag 14/4 kl. 17.15

Jeg skal være vikar for Stavroula, som har fødselsdag - stort tillykke herfra med den store dag (gæt selv hvor mange år hun fylder) :-)
Jeg planlægger, at vi kører program 32. Personligt kan jeg godt lide dette program, fordi det har en hård afslutning og en lidt lettere "opkørsel" til afslutningen. Så det handler meget om at disponerer kræfterne, så vi kommer hele vejen i mål. Jeg kan lide det netop af den årsag, at her handler det ikke kun om at cykle fra start til mål, men også at tænke lidt og mærke efter undervejs, sådan at man ikke bliver "sat" (sådan hedder det på cykelsprog, når man ikke har kræfter til de sidste stigninger og må slippe)
Så afslutningen er 5 min i grønt gear - 5 min i gult gear og slutteligt 2 min i orange gear.

Vi ses

C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar