01 november 2010

Gribben - en hyggetur

77 km i Grib skov en smuk efterårsdag, det var en god tur. Jeg havde sammen med en meget god ven (tidligere deltager på landsholdet i militær 5-kamp) taget denne søndag i skoven sammen med godt 800 andre på vores MTB.

Det blev en hyggetur, min gode ven var et stykke fra landsholdformen :-)
Men det var også helt fint, selvom der altid i sådan et felt, går konkurrencemoment i mig....Så skulle lige omstille mig.
Så de 77 km blev gennemført på 3 timer og 18 min. Sidste år gennemførte jeg på 2 timer og 42 min.
Men det er klart altid fornuftigt at gå ind og analyserer lidt data. Min gennemsnitspuls lå på 70% af max.
Sammenligning til MTB marathon hvor min gennemsnitspuls på de 103 km lå på 85%, siger også noget om intensiteten.

Men en skøn tur i skoven...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar